walla oldfart seni de urastırıom ama walla nedense senin forma cok hosuma gitti ondeki buyuk logo olsun normal logo olsun baya gusel olmus blackgodunkilerde gusel ama onun bu formadaki logo filan geniş olmus bide oyunda bulanık cıkıo seninki baya netti
Hemn bi update daha yapsan su kollardaki cizgilere bide su orjinallik logolarını bulabirsen koy olmassa sağlık olsun şimdiden tesekkur ederim