10 numara ARKADAŞLAR BURAYA PESTE GÖRMEK İSTEDİĞİMİZ ŞEYLERİ,GÖRDÜĞÜMÜZ HATALARI YAZALIM.YA DA PESİN KAYDETTİĞİ AŞAMAYI KONUŞALIM.
cihanpgs Artık çıksa çok iyi olur...1 nisan denildi ama bakalım inşallah çıkar.... ÇIKACAK DİMİ :rolleye3:
10 numara ARKADAŞLAR PESİN KAYDETTİĞİ AŞMAYI GÖSTERMEK İÇİN BİR RESİM KOYACAKTIM DA KOYAMIYORUM. KOYACAĞIM RESMİ HANGİ FORMATTA KAYDETMELİYİM Kİ BURAYA KOYABİLEYİM?
Joetri jpg formatında kaydet ve imageshack.us adresinden buraya upload et. Pes 5'te inşallah oyunun rezil atmosferi düzelir.
10 numara ARKADAŞLAR AŞAĞIDAKİ LİNKE TIKLAYIN ARTIK BÖYLE HATALARLA FAZLA KARŞILAŞMIYORUZ.PES 3'TE BÖYLE BİR HATA VARKEN ARTIK PES 4'TE BÖYLE HATALAR YOK DENECEK KADAR AZ. http://img216.exs.cx/my.php?loc=img216&image=kafa8bv.jpg
gs_serkan Orjinal Mesajı Yazan: 10 numara ARKADAŞLAR AŞAĞIDAKİ LİNKE TIKLAYIN ARTIK BÖYLE HATALARLA FAZLA KARŞILAŞMIYORUZ.PES 3'TE BÖYLE BİR HATA VARKEN ARTIK PES 4'TE BÖYLE HATALAR YOK DENECEK KADAR AZ. http://img216.exs.cx/my.php?loc=img216&image=kafa8bv.jpg :)))) Çok iyi ya.İlk defa gördüm böyle bişey.Çok komik dur şu pes3 ü bi daha kuram ben.