RaiNSpoT iste bi forma ile karsinizdayim buseferki formam galatasarayimizin 100.yil formasi tabiki hatalar var formada koldaki avealari koyamadim cünkü multiply ile problemim oldu :silah:
RaiNSpoT :o formada cok yanlisler var bendeki resimde belli olmuyodu herkesden özür dilerim adidas cizgilari ondeki gs logosu onlar belli olmuyodu iste benim kullandigim resim:D
RaiNSpoT Orjinal Mesajı Yazan: WONT Eğer GS'nin 100. yıl forması buysa..... :):):) Kayserinin forması daha güzeldi.... senin formalarin pek güzel sanki olm yazdik ya yanlis resimden baktim adami sinirlendirme ne dalga geciyon