46 Maras guzel olmus eline saglik, tam bende yapacaktim ayni formayi:) yanliz dugmeleri unutmussun yakada
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras guzel olmus eline saglik, tam bende yapacaktim ayni formayi:) yanliz dugmeleri unutmussun yakada valla düğme olduğunu görmemiştim
03Gs1905 şorttaki adidas logoları sarı renkli olacak arkadaşım vede sadece bir tarafta var solda olarak sağda ise logo var.
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: 46 Maras abi çabuk düzelt bu sonuncusunu. :) şorta baksana çizgilere ;) neyse sonuncusunu boşver ikincisi en iyi
DOOMHAMMER1903 Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 şorttaki adidas logoları sarı renkli olacak arkadaşım vede sadece bir tarafta var solda olarak sağda ise logo var. sağol düzeltirim
46 Maras creation centre ile oyunda kalitesi düser. 2GK KitRaptor 2005 ile yüksek kalite olur. yanliz bu forma .png formatinda. önce buna .bmp yapip sonra yükleyebilirsin.