WONT Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn güsel olmus da..şort taki ayyıldız olmasa daha ii olurdu bence.. Bence şortta durması güzel olmuş ama yinede senin fikrin bu, saygı duyarım. Dikkat ettiyseniz Şortta Türkiyenin "T"si var Büyük bir "T" var