Şu ana kadar yaptığın formalar arasında en çok bunu sevdim diyebilirim...
1.yakayı biraz daha yukarı kaydırırsan güzel olur.
2. Kaptanlık bandı güzel olmamış (renklerden dolayı)
3. bu formaya o küçük karelei ekstra texture yakıır bu formaya (BB Ankaraspor formamda var ne olduğunu anlatamadıysam)