Çok mu! Merak Ediyorsunuz... Biz kimiz?
Sevgili kardeşlerim herkesin ağzına sakız olduk önüne gelen bana mesaj atıyor sülalece turnuvaya katılıyorsunuz diye. Bazı kişilerde bunun bir kandırmaca olduğunu düşünüyor ve 3 üyelik ile turnuvaya girmeye çalıştığımı sanıyorlar. Bende burada açıklamaya karar verdim.
Biz 3 kişiyiz, ben 18 yaşındayım ve 18 senedir ayrılığımız olmadı (ALLAH AYIRMASIN)
1.Kişi= Ben yani Wont23'tür...
2.Kişi= Abim yani Hbosat'tır...
3.Kişi= Dayım yani Mburusuktur...
Hepsiyle ayrı ayrı irtibata geçebilirsiniz zaten.
Ama bir türlü insanlar bana inanmıyor. Hatta bazı saygı duyduğum üst kesimler bile dalga geçer oldu. Bazılarıda yalancılık üstüne master yaptığımı söylüyor.
Ben yıllardır bu sitedeyim ama böyle bir duruma ilk defa düşüyorum. Aşağıdaki linktende en son videomuzu izleyebilirsiniz 27 Mart Pazar günü çekilmiştir.
http://www.geocities.com/mbosat/biz.zip
Ayrıca resmimizde aşağıdadır....
En soldaki mburusuk(dayım), ortadaki hbosat(Abim), En sağdaki Wont(Ben)
