Garnett_ManiaC Ben haftasonu istediğiniz zaman olurum ama kesin bi zama vermek gerekirse cumartesi 20.00-21.00 arası olabilir.Snada uygunmu hellraiser??
masterofpuppets02 NBA Questions Turnuvasinda ilk Macimizda Garnett Maniac 4-3 Hellraiser Bolece Garnett Maniac 3 Puanla Turnuvaya Baslamistir.
Garnett_ManiaC Hellraiser'ı 4-3 yendim.Gelip hemen yazdım:D.Bilemedim soruda bnce çok zordu.Ama 1 yıl farkla kaçırdım onuda.Olsun önümdeki maça bakıcam :D
masterofpuppets02 3 gun daha sureleri war beklemedeyiz.. evet beko ve diğer arkadaslar gelin maclarinizi yapin
Zaradene Hedo:3-kaos81:2 3 puanı hedo aldı ve yaptığı açıklamada "artık önümüzdeki maçları alıcaz" dedi
Slamdunker yav beyler sabahları ve bazı akşamlar girebiliyom nete,haftasonu 6 dan sonra bu arada en kazık gruplan oynayacam torpil istiyom :D 1.Beko 2.Hellraiser 3.Garnett Maniac 4.Slamdunker 5.MuratYeni
Fevzi Orjinal Mesajı Yazan: Black God fevzi ortalarda yok ne yapcam ben ben buradayı hafta sonu geçen hafta sınav vardı ondan yoktum ;)
masterofpuppets02 haddi bakalim arkadaslar bekliyoruz Zaradene ile beraber...gelin yapalim maclarinizi Pazar gunune kadar sureniz var gorusuruz.
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker yav beyler sabahları ve bazı akşamlar girebiliyom nete,haftasonu 6 dan sonra bu arada en kazık gruplan oynayacam torpil istiyom :D 1.Beko 2.Hellraiser 3.Garnett Maniac 4.Slamdunker 5.MuratYeni heheeh.Nie en kazık ya?
Garnett_ManiaC Abiler hadi ya daa 3 maç oynandı.5 maç kaldı.Bir an evvel oynayınnda bitsin ikinci haftalara geçelim.