Ya cm'nin türkiye kadroları berbat ama ing. iiiii sayılır.
Maç motoru kötü...
Olaylar hep aynı...
Tuncay falan berbat...Değeride çok çok çok az...
Ve her oyuncuyu alamıosun...Dioki ilginç buluo falan.Ben bu yüzden transfer yapamadım:(Sanane kardeşim ne alırsam alırım:)
Kısacası BEEEERRRRRBAAAATTTT!!!!!!
BBBBAAATTTTIRRRMIIIŞŞLLLARRR:(