foreverkg Yaw beyler PC için NBA Street çıkar mı bi bilginiz var mı? Çok muhteşem bi oyun... Hele o müzikleri harikaaaa!!!
Hasansas1905 çıkması çok zor bi ihtiml abi.gerçektende dedigin gibi süper bi oyun ama çıkarmıyolar pc ye yaws
Hami(10) pc de nba street gib ibir oyun yok ama ona en yakın oyu street hoop eski atari salonu oyunu emülatör kurup oynayabilirsin çok zavklidir forumda arat bulursun .
T-Mac #1 Orjinal Mesajı Yazan: beko indirin ps2 için emülatörle rom babalar gibi oynayın abi ps2 emülatörü var mı? varsa hangi siteden indirebiliriz?
beko Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer arkadaş sallıo baksanıza bi daha uğramamış bu konuya www.emulator-zone.com rom için www.emuasylum.com bence sözlerine dikkat et :scn_op: