tas_baba Bende bazen atıyor yani oyun kapanıyor dört maçta bir veya 5 maçta bir böyle oluyor bunun bi yolu varmı veya sorun ne Yardıomlarınızı bekliyorum
digimax oyundan atmasının 3 sebebi olabilir. 1.sisteminin düşüklüğü özelliklede ekran kartın mx se atar. 2.sebep joypad olabilir.eğer joypadla oynuyorsan ondan dolayıda atar. 3.sebep de arkadşların dediği gibi patchler olabilir..
Spiral Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 bendede atmıyo.oyundan atmasının sebebi patch falan olabilir ewt bencede :whoa:
Sarpus onun nedeni buyuk ihtimalle offical patchin yuklu olmamasıdır offical patch yuklu olmayanlarda freekick we taclarda ole kendin den atıyor