NetSky neresi kapalı be? senin tarayıcıda sorun var galiba? sen wap sitesimi istedin? öyle istediysen neden önceden söylemiyorsun ki?
raki3 telefonum sonny ericsson t610 a indirebilecegim bir site olur sa yada linkini suraya atsanız da olur bu bolume yani
Hasansas1905 bide ben site veriyim süper hemen hemen hhttp">http://www.tekno-logic.net/>http//www.tekno-logic.net/ erşey var
__JackaL__ Ewet kesinlikle Sony Ericsson k700i için de bi site yazın bi de daha önce arkadaşın söylediği gibi melodileri arka planları bilgisayara indirip ordantelefona bluetoothla aktara bileceğim bi site var sa bi zahmet onuda yazın...:)
Pentagram_15 Orjinal Mesajı Yazan: Celo Ewet kesinlikle Sony Ericsson k700i için de bi site yazın bi de daha önce arkadaşın söylediği gibi melodileri arka planları bilgisayara indirip ordantelefona bluetoothla aktara bileceğim bi site var sa bi zahmet onuda yazın...:) K700i için tonlarca site var ben onlardan topladığım oyunları ve programları kendi sitemde bir paket halinde yayınlıyorum istersen profilimden siteme ulaşabilirsin adını vermeyim reklam olur. (Zaten bu bile üstü kapalı reklama giriyor umarım ceza almam)
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 K700i için tonlarca site var ben onlardan topladığım oyunları ve programları kendi sitemde bir paket halinde yayınlıyorum istersen profilimden siteme ulaşabilirsin adını vermeyim reklam olur. (Zaten bu bile üstü kapalı reklama giriyor umarım ceza almam) Abi senin profilde web sitesi olarak www.soccercenter.net yazıyor :D bana siteni özel mesaj veya MSN'den bildirirmisin? :)