marcus83 Arkadaşlar aklıma yeni bir fikir geldi smaç yarışmasını bizim bu sahaya aktardım yani artık smaç yarışmasını sokakta yapıyorum sizde isterseniz yayınlayacam işte screenler
10UR Bence tek sorun zeminin parlaması:) Zemin ahşap değilki niye parlıyor. Yani eleştirecek birşey bulamadımda o yüzden. Şaka bir yana çok sıkı görünüyor. Bekliyoruz.
rapper abi harbiden harika yani daha ne diyim.manyak bi hava yaratmışsın.çabuk bitir bunları bekliyoz:D:D:D
marcus83 Çünkü forum host değiştirdi artık nba bölümü ile ilgilenen arkadaşlar düzeltirler merak etmeyin Ayrıca sokata smaç yarışmasını indirmek için TIKLAYINIZ...">http://www.nbalivetr.com>TIKLAYINIZ.../a>
CeNKeR_Mc siteden indiremiourz sorun vr birinde varsa www.rapidshare.de ye uplload edip link verebilir mi indirelim
sabri10 Arkadaşlar beklemenize gerek yok Sokakta smaç Yarışmasını.Buyrun http://rapidshare.de/files/4071308/Sokakta_Sma__Yar__mas_.zip.html Teraziyi hak ediyorumdur artık :D