Öncelikle aşağıdaki dört satırı aynen
kopyalayın. Daha sonra My Documents/
NBA Live 2005/Config dosyasının içine girin
ve kendi adınızla kaydettiğiniz tuş kombinasyonunu
notepad ile açın. En son satıra bunları aynen yapıştırın.
Artık alley-oop tuşlarınız Y ve U olmuştur. Oyunda
kontrollere girip Sprint'i W, Backdown'ı F yaparsanız,
aşağıdakileri daha iyi anlarsınız.
bind K_I XAXISCHANGE
bind K_O YAXISCHANGE
bind K_Y RYAXISCHANGE
bind K_U RXAXISCHANGE
Y (çek)
Y (tut)
W (tut)+Y (çek)
W (tut)+Y (tut)
F (tut)+Y (tut)
W (tut)+F (tut)+Y (çek)
W (tut)+F (tut)+Y (tut)
U (çek)
U (tut)
F (tut)+U (çek)
F (tut)+U (tut)
W (tut)+F (tut)+U (çek)
W (tut)+F (tut)+U (tut)
Y (çek)+U (çek)
U (çek)+Y (çek)
*Yukardaki 103 ve 104 numaralı kombinasyonda şöyle
yapılacak: Mesela Y'ye hızlıca basıp çektikten hemen
sonra, hiç aralık bırakmadan U'ya basıp çekeceksiniz.
F (tut)+Y (çek)+U (çek)
F (tut)+Y (tut)+U (çek)
F (tut)+Y (çek)+U (tut)
F (tut)+Y (tut)+U (tut)
Yarışmada quickplay tuşlarından 1'e basılı tutup
topu fırlatırsanız büyük kameraya, 3 sol, 4 sağ ekrana
çarptırır.
W ile F ardarda basılı tutup basıldığında top
shotclock'a çarpar.
Top sizde değilken F ve Şut tuşuna basılı tutarsanız
takla atar.
Yarışmada hareketinizi yaptıktan hemen sonra Y veya
U'ya basın bakalım ne oluyor!