Sanırım italya liginde oynuyosun bu benim başıma şöyle gelmişti Roma ile oynarken Tomassi'yi reservelere atmıştım her continue basışımda oda böle bi mesaj atıyodu bu oyunun oynanabiliriğini etkilemeyen ama insanın sinirini bozan bi bug olmuş gerçekden
Düzeltmek için oyuncuyu transfer etmekten öte kendini yeni bir manager olarak ekle ve Zebina hangi takımdaysa onu seç adamın kontratını karşılıklı fesh et sonra bi kere continue de adam serbest kalınca ayrıl o takımdan adamı serbest bırakmadan önce bi ceza verki ayrılmayı kesin kabul etsin sonrada retire de ayrıl o takımdan bu şekilde düzelir sanırım beklemekten iyidir bence =)