Orjinal Mesajı Yazan: masterofpuppets02
coğu icin demiyorum ama nerdeyse yuzde 90'in allah belasini versin
istanbulumuzu pisletiler..şimdi türkiyemizi almaya calisiyorlar
ama sunu unutmayin ey kürtler! türklerin ATATÜRK'un sayesinde yaşiyorsunuz bu ülkede
biz olmasak siz HİÇSİNİZ!
evt ya su eminonundeki seyyar satıcılar varya coğu kürt.