hnc D500 *Arkadaşlar ben samsung d500 alcam ama bu telefonun özelliklerini bi forumda okudum symbian işletim sistemi war yazıyodu.Bide başka bir forumdan okudum sybian yok yazıodu * Bana yardım eder misiniz lütfen!!!!
muzzy..! D500 de symbian yok malesef kendi arayüzünü kullanıyor. ama gelecek bi modelinde olacakmış D720 galiba. O da D500 gibi kapaklı ama D500 kadar karizmatik değil malesef.
chessfirst Bende D500 var. Telefon güzel. Ama arkadaşlar pek tavsiye etmek istemiyorum. Daha önce nokia kullananları pek açmayabilir....