arkadaşlar pes4 dvd versiyonu kurdum online oynamak için üstüne 1.10 pacht ıda kurdum sorunsuz ..ama versiyon hala 1.0 görünüyor.bu nasıl iş anlamadım defalarca silip tekrar denedim hd.de başka bölüme kurdum yine aynı çıldıracam daha önce yapmıştım sorunsuz olmuştu ama makineyi formatlayıp win.i tekrar kurduktan sonra olmuyor bir türlü xp sorunsuz oyun sorunsuz pacht sorunsuz yüklüyo ama oyunu çalıştırdıgımda 1.0 görüyor .yardım lütfen....