Yani yemek saatleri ve yediklerin. Yatmadan önce sucuklu yumurta yersen bu baya dengesiz olur.
Kahvaltıyı erken yapacaksın. Hafif ve az yağlı (hatta yağsız) yiyeceksin.
Öğlen az yiyeceksin. Sadece kendini tok hissedecek kadar.
Akşam da oldukça erken (en geç 19.30) yiyeceksin. Asıl Vitamin ve Protein yemeklerini akşam yiyeceksin. Ertesi güne kadar hazmetmiş olacaksın.
Bu yemeklerde sınır yok ne yediğini bildiğin sürece.
Ekmek çok çok az. Hatta yapabiliyorsan hiç yeme. Hiçbir faydası yok.
Bir de süt çok önemli. Süt sevmiyorsan(benim gibi), sütün yan ürünlerini(yoğurt, peynir vs.) yiyebilirsin. Ama hiçbiri sütün yerini tutmaz...