Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz
Onu demiyorum tabiki allaha inanmak şart..
ben namaz kılmam oruç tutmam ama her gece dua ederim evden her gün çıkarken bildiğim tek duayı ederim gerisini türkçe olarak bşiler sölerim .. Anca o kadar.. Müslümanımda ..
Ama her dine saygım wardır kiliseyede giderim.. yolum düşerse..
şmdi ben çok iyi biri olsam param olduunda misal yoksullara yardım etsem kimseye bi kötülüğüm olmasa..
Birde 5 vakit namaz oruç tutan bir insan düşünün her türlü pislik war rrüşvet küfür Bilmemne herşey ama akla hayale gelen herşey . şmdi ben cehenneme O cennetemi ?
Sorduğum mantık bu .. Sanırm o arkadaşında bahsetmek istediği olay bu..
zaten sorduğun soru mantıksız. namazı niyazı yerindeyken sence nasıl büyük günah işleyebilir ki. Eğer işliyorsa onun namazı göstermeliktir ve kabul olmaz.
Ayrıca geri kafalı mahluklar falan diyen bi arkadaş var. Ben namaz kılıyorum diye geri kafalı mahluk mu olacağım. Sadece tv lerde bize öyle göstermeye çalışıyorlar. Herkes istediğini yapabilir ama bu onun gerici veya örümcek kafalı olduğu anlamına gelmez...