en düşük ayarlarla bi dene olmazsa window modda oyna yani full screen de oynama window mod yaparsan bilgisayarının ekran çözünürlülügünü de 640x480 yapman lazım o zaman yine tam ekran gibi oyun oynarsın
bilmem anlatabildimmi?
olmazsa bana ulaş yardımcı oliim
MSN: xalo@hotmail.com