chessfirst olur yakında arkadaş oda olur. Battle Field 2 de oynarız. Hatta multiplay oynarız. Telefonu uzatarak ateş ederiz. Aslında FM olayı pek te hayal diil
Dragon173 Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R GTA 4 olsun :D dijital foto ve vidyo çeksin ha bi de MSN olsun :D kardeş gta hariç diğerleri var zaten sen siyah-beyaz takılıyon galiba :p
cavityaman benim p900üm benim kızın nereye gittiğini gösterrsin yoksa kafayı yiycem nerde acaba die:D varmı gps gibi program