serkann inönünün fantasy(galiba böle yazılıyo) yapmıştı sonkatip arkadaş onu denesene http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=43270
jakin33 ben yaptim ama ps3 teki inonun stadin aynisini biraz değiştirerek oyunuma ekledim :) isterseniz yollarim ama siteye nasil koycam
David_Beckham SocErcenter.net anasayfasına koymak istiyorsan webmaster@soccercenter.net adresine yamanı göndereceksin sanırım ......eğer forumda yayınlamak istiyorsan www.rapidshare.de veya www.yousendit.com adresine upload edip forumda bizle paylaşabilirsin ;)
jakin33 http://rapidshare.de/files/1059361/stj16nr_base.bin.html http://rapidshare.de/files/1059367/stj16nf_base.bin.html
jakin33 http://rapidshare.de/files/1125541/stj16dr_base.bin.html http://rapidshare.de/files/1125566/stj16df_base.bin.html buyrun arkadaslar inonu kurulumu:WE&PES Graphic Studio ile dosyalari ismine göre importlayin.Oyunda inonu stadyim olympic stadyum uzerine yapilmistir. herkese iyi oyunlar :type: