otcaz ARKADASLAR BAKIN BU SİTEDE GRAPHİCH STUDİO 5.5 O-EDİT 2.0 FALAN DA FİALAN SİZİN İÇİN ARADIM VE BULDUM HADİ KOLAY GELSİN TIKLA">http://pes-4.de/forum/showthread.php?t=47>TIKLA/a>
gurayerdem bu sitenin dilini degistiremiyoz mu?? hic olmazsa ing yapsak iyi olurdu.. almanca hic anlasılmıyor...