ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: NORTON Özgür yarisma boyunca cogu kisiye soguk davranmisti, Antipatikti Herkez nasil yasarsa öyle degerlendilir ya iste öyle oldu... ya zaten onun için hiç oy çıkmadı ona
SuperBamm ikinci bölümü türk-yunan olacakmış türkler bi takım yunanlılar bi takım ege adalarından ikisinde yapılacakmış. Final bölümü Kardak'ta olabilirmiş.
NORTON Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM ikinci bölümü türk-yunan olacakmış türkler bi takım yunanlılar bi takım ege adalarından ikisinde yapılacakmış. Final bölümü Kardak'ta olabilirmiş. süper olur ya.