**_M_G_S_** Evet arkadaslar türkiye liglerinden bi takımda oynarken en pahalı oyuncunuz kimdi ve değeri neydi :gol: Benim GS ile, Dimitar Berbatov 53M$ D'Alessandro 40M$
Shevchenko arkadaşlar geçen cm de oyuncunun değerleri bende 12 milyon doları aşmıyodu şimdi adam yazmış 50 milyon dolar filan diymi
GuiNeVeRe tuncay 72 milyon dolardı d'alessandro 42 milyon dolar diego 60 milyon dolar alex 35 milyon dolar dı diye hatırlıyorum .....
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: **_M_G_S_** işte ss cafercan mutsuz hamit kendi isteğiyle satılık listesinde çok zekiyim canım çook :D
gereksiz bende 49 M pound oldu oda 87 milyon dolara tekabul ediyo şu anda en pahalı oyuncu dünyada screen isteyen varsa koyarım ama nasıl konuluyo bilmiyoum anlatırsanız koyarım
tramp_1905 Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko cafercan mutsuz hamit kendi isteğiyle satılık listesinde çok zekiyim canım çook :D Ne demek istedin anlıyamadım..
emirgiresunlu Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905 Ne demek istedin anlıyamadım.. ss yi açıklamış. orda cafer can unh hamit de req
**_M_G_S_** Orjinal Mesajı Yazan: dogusakpinar ingiltere liginde oynarken anelka nın değerinin 45m$ olduğunu görmüştüm avrupa liglerinde fiyat daha büyük rakamlara ulasabiliyo ben türkiye liglerinde oynarken demiştim .bunu dememin sebebi su eski cm lerde olsa olsa en fazla 20M$ oluyodu arada baazıları bu rakamı geçiyodu FM de ise bole deil
dogusakpinar Orjinal Mesajı Yazan: **_M_G_S_** avrupa liglerinde fiyat daha büyük rakamlara ulasabiliyo ben türkiye liglerinde oynarken demiştim .bunu dememin sebebi su eski cm lerde olsa olsa en fazla 20M$ oluyodu arada baazıları bu rakamı geçiyodu FM de ise bole deil ben ingiltere liginde oynuyodum ama anelka fenerdeydi