Fare ilıkladığımda sanki birden fazla tıklamışım gibi oluyor, ayrıca drag-select ya da birden fazla şeyi seçmek kabus haline geldi, sorun herhalde mouse'da değil çünkü daha öncede benzeri birşey oldu ama düzeldi. Çok sinir bozucu, sanki her hareketim double clickli olmuş gibi