Selam Beyler bunu daha önce başka bir foruma yazmıştım ama pek ilgi görmedi... Eğer photoshop ve paintshop u açmayı kapatmay :lol: bilen varsa bu işi yapabilir... bir sanal modifiye takımı kuruyoruz... Katılmak isteyen;
MSN: matrax_tr_gs@hotmail.com
Forum: www.oyunturk.forumu.com