frankly Evet adamlar 5 dk rahat durmuyor pes4online">http://homepage.ntlworld.com/michaeljohn.pittock/pes4online_v2_01.zip>pes4online2_01 ı İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ
ogguz907 ben indirdim ama sonra pes4 crack ı indirdim artık online oynaya bili yorum client olaraktan tabiki hangi odada türkler daha çok benim nick ogguzko907fb:::::::::::::
ogguz907 host olabiliyorum benimle oynamak isteyen warso gelsin europe deyim ogguzko907fb::::::::::::::::
Sheva24 benim pc ye bu programdan online oyun oynayınca virüs uyarısı geliyor nortondan sizde öyle birşeyler varmı
frankly Orjinal Mesajı Yazan: stavros hangi yenilikler var yenilik yok daha doğrusu bu sefer genel sayfadaki sesleri kaldırmışlar.Hep benim yüzümden arka arkaya yapında adamlar dayanamadılar :D :D :D
03Gs1905 NOT IMPLIMENT:buleyonder1.uk.quakenet.org 465 03Gs190 :Flooding qnet with advertising boots. Colosing Link:03Gs1905 by blueyonder1.uk.quakenet.org (G-Lined) Bu hatayı werdi bugün bağlanayım dedim nedir bu yaww...
frankly Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 NOT IMPLIMENT:buleyonder1.uk.quakenet.org 465 03Gs190 :Flooding qnet with advertising boots. Colosing Link:03Gs1905 by blueyonder1.uk.quakenet.org (G-Lined) Bu hatayı werdi bugün bağlanayım dedim nedir bu yaww... Anasayfada flood mu yaptın?( Arka Arkaya mesaj yazma) Nickini değiştirerek ve ip ni değştirerek dene.Gerçi ben sadece ip değiştirerek 2 dk da bağlanıyom ama sen bide nickini de değiştir olmazsa
frankly Orjinal Mesajı Yazan: yusufika wait diyor baska bisey demiyor bende Windows firewallını,Antivirüsün firewallını vede Modeminibn firewallını kapaman gerekir Eğer hala aynıyasa,Modeminle port açman gerekir.
stavros bende ne firewall kapalı ne port açık tıkır tıkır çalışıyor allahın sevidği kullarındanım.tabi takılma oluyor biraz :)
frankly Orjinal Mesajı Yazan: stavros bende ne firewall kapalı ne port açık tıkır tıkır çalışıyor allahın sevidği kullarındanım.tabi takılma oluyor biraz :) aynı durumdayız, ama oyun kurarken firewallı kapama durumundayız o kadar
03Gs1905 yok flood felen yapmadım ama gavurlarla küfür şavaşı yapmıştık herhalde biri şikayet etti şerefsizlerden.....