Hami(10) pusu hala yapılıyor kriz :kayıp topraklarda savaş diye bir oyun var bide lanetin hikayei var ama buna oyun demek bile zor.
HellscreaM Lanetin hikayesi tam bir fiyasko ama bence pusuda iş var max payne baz alınarak yapılmıs bir oyun sonucta ...
DeNiZ kabus da uzun süredir çıkmadı..pusu nun bi yerden görüntülerine bakmıştım..bi minibüs vardı..markası renault tu heralde..tamamen geometrikti..yani dikdörtgendi..bu zamanda böyle bi oyun..hem aadamlar ingilizce yapıolardı yanlış bilmiosam :D
İsildur Orjinal Mesajı Yazan: HellscreaM Lanetin hikayesi tam bir fiyasko ama bence pusuda iş var max payne baz alınarak yapılmıs bir oyun sonucta ... Fiyaskonun 2. oyunu geliyor.---Lanetin Hikayesi 2--- Ama artık daha kaliteli olacak gibi gözüküyor.Bekleyelim ve görelim.
Knight Rider Orjinal Mesajı Yazan: DeNiZ kabus da uzun süredir çıkmadı..pusu nun bi yerden görüntülerine bakmıştım..bi minibüs vardı..markası renault tu heralde..tamamen geometrikti..yani dikdörtgendi..bu zamanda böyle bi oyun..hem aadamlar ingilizce yapıolardı yanlış bilmiosam :D Pusu Türkçe olacak.
DeNiZ bugün cd ciye 3-5 tane salak gelip pusuyu sordular.."pusu var mı? pusu geldi mi?" o kadar duymuşsunuz çıkmadığını niye bilmiyosunuz tühh :D pusunun Türkçe olması güzel..sevindim..
kasparow gerçegin otesınde dıe bıtr oyun vardı Tamamen turkce ıdı ve oldukca guzel bı oyundu bu arada pusu nun on çalısmalarına baktım super hıc de ole dıkdortken araba yok mukemmel br grafık calısmas yapıorlar bence bombayı atlatacaklar 2 senedır Buyuk bır calısma altındalar
suSanAdam Mount&Blade adlı oyun var. Gerçekten çok güzel bir oyun. Bir çok hayranı var. Bilgi, demo, satın alma vs. için: www.taleworlds.com