fbercan25 baba ztn ilk aşamada ilk 3 rakamını sonraki aşamalardada son dört rakamını soruyosun direk burdan cıkar ztn ;)
götveren süppersin walla...onemli olan o kadar işlem sonucunda rakamın butun olarak cikmasi..işlem e bak yani..o kadarını bende biliorum..
NORTON EEE ZATEN NUMARAYI YAZIYORUZ BIZ BURAYA AMA FORUMULU BULMUS OLMAK SÜPER YANI BU KADAR ISLEM VE CIKAN SONUC AYNI...
Pizarro baba çok komiksin abi bunu yapmak için zaten telefonun tüm hanelerinin bilmek gerekir :D zekisin he kızın numarasını bu sağyede almak lazım :D:D:D
Pizarro Orjinal Mesajı Yazan: fbercan25 baba ztn ilk aşamada ilk 3 rakamını sonraki aşamalardada son dört rakamını soruyosun direk burdan cıkar ztn ;) baba sen bu olayı telefonunu almak istediğin kıza yap bak nası kızın telefonunu alıyosun ;) yanlışsam yanliş de ama tabiki insan akıllı olunca hafiften anılıyor...
dRaGaO ! salakça bişe cunku ilk telfonun 3 hanesini istio sonrada 4 zaten 7 rakamınıda yazmıs oluonuz dier işlemlerde falafoş..