ya ben cm 2005 i de fm 2005 i de oynamıyorum. fm de sarmıyor. cm 2005 de. hala cm 2003-2004 onuyorum. cm 2005 in hızı, görüntüleri fln güzel, amaaa oyuncular baştan savma yapılmış. hele türkiye liginde. mesela bi örnek fb de serhat tuncaydan daha güçlü ve pahalı. hiçbir oyuncu gerçek gücünde değil. ayrıca Ş,İ,Ç harfleri yerine garip garip şekiller çıkmış. ben bu yüzden oyunu beğenmedim. eğer ki bu hatalar giderilirse zevkle oynarım