Kaleci templatin baya hoş olmuş. Fakat çizgilerde biraz efekt kullanırsan, kesim görüntüsü verirsen daha iyi olur. Eğer pek bir bilgin yoksa, MSN'den daha detaylı anlatabilirim. Dediğim eksiklik Away forması içinde geçerli. Ama yinede çok güzel duruyolar.