Dostum senin bilgisayarında internet sayfasını 0 layan wormlar var.Ona kargo virüsleri diyorlar galiba.Ben bu laneti çok yaşadım
Şöyle yap
Başlat-çalıştır- Oraya msconfig yaz başlangıç bölümüne gel orada hiç görmediğin kuşkulandığın bazı hizmetlerin tickini kaldır. ve uygula de.Yalnız neti 0 layan wormun o olduğuına emin olmalısın.Bendede vardı bu lanet ve sadece W.exe yazıyodu galiba öyle bişey
Eğer hiç yapamassan ctrl+alt+delete de ordan İşlemler bölümüne gir yine orda belleği çok kullanan ve hiç bilmediğin kuşkulandığın programları seç ve işlemi sonlandır de
Yine bir çözüm önerisi hiç yapammaszan internet cafeye git.Cd çeken bi cafeye BUNU">http://download.kerio.com/dwn/kpf4-beta.exe>BUNUİNDİR KERİO FİREWALL bu firewall indir cd ye çektir ve bunu bilgisayarına yükle