hiç bı yama ama wolfu bı daha ındırıp yuklıcem yarın...bana baya hos gelmıstı..aslında su tsl ve suatcagdasın hazırladıgı yamayı bekledım bayadır ama neden cıkmadı bılmıom heralde hala yapılıo..ah cabuk cıksada yuklesek bızım cocukların yamalarıyla oynasak..