sen
anakartını (model ne bilmiyorum ama 35$ falan olur)
işlemcini (1.5 76 $a alıolar seninki de 72 eder)
ramini (128SD 14, 128SD-DS 18, 128KingstonSD-DS 20 eder hangisiyse ona göre )
ekran kartını (32 MB GF2 MX200 10$)
sat (35+72+14+10=131$) eder
-------------------------------------------
yeni alacağın anakart işlemci ram ekran kartı malesef 300-350 $ eder(minimal kullanışlı)
A7V8X-X (KT400) Anakart = 69$
AMD Athlon XP 2800+(2,1Ghz 512KB 333Mhz) =138$
Kingston(256+256)=46+46=92$
256MB Sapphire Radeon 9550 Ekran Kartı = 92$
69+138+92+92=391+KDV=461$-131$=330$=442 YTL
oyun oynamam diosan ekran kartın kalır, RAM i de 256 alırsın.