DOOMHAMMER1903 Bende bir tane yaptım buraya koyayım belki beğenirsiniz... bu arada yaptığın forma çok güzel olmuş... bu formaya ufak bir nike teması yaptım çünkü nike formaları çok popüler, yanlız kollara ve şortta garip garip beyaz şekilerden koymadım, istiyorsanız koyarım.:)
DiMuratti forma daha bitmedi ondan texture koymadik, yakasindaki cizgi adamin durusa bagli yani donerse cizgi belki duz olur (degisiyor yani), dumhemmir senin forman guzel tek ondeki nike logosu cok kucuk, ondeki ve pantoldaki turk bayragi guzelda degil
46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: WONT Yakaya doğru gelen beyaz çizgiler olamamış. WONT o 2. resime bakarsan öyle değil ama. Adamların duruşuna göre forma oynuyor yerinden, you understand?