böle sadece t-rex olcak ama bi raptor yada başka tür için daha 70 milyon yıl bekleyebiliriz..yani dokuları korunmuş fosilleri bulmak için..
zaten bu dokularala ya dişi ya erkek üretebilirler yani kendiliğinden çoğalmaları imkansız olabilir gerçi filmde de bu olay anlatılıyodu ve çoğalabiliryorlardı..neyse ya sanki olcak peh.. :lol: