Pizarro off züper de ben daha sene başında zorla ps 2 aldırdım bunu ancak 2-3 sene sonra alırız herhalde zuhahahaha
Hasansas1905 ilk çıktıgı gün almıycaksın abi.çok pahalı oluyo.aradan bi 2-3 sene geçsin alırım belkiii :o
tayfurcan Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 ilk çıktıgı gün almıycaksın abi.çok pahalı oluyo.aradan bi 2-3 sene geçsin alırım belkiii :o ozamana kadar kim öle kim kala :D
serkann Orjinal Mesajı Yazan: taifun hmmm şeklin beyendim ama bn başka bi tane şeklini görmüştüm bende yaw gri renkli bişeydi benim gördüğümde
Bullet_14 Orjinal Mesajı Yazan: Exotic_Galatasaraylı off züper de ben daha sene başında zorla ps 2 aldırdım bunu ancak 2-3 sene sonra alırız herhalde zuhahahaha bende ps1 war biz bunu anca rüyamızda görürüz
HellscreaM Orjinal Mesajı Yazan: serkann bende yaw gri renkli bişeydi benim gördüğümde bunlardan birisi olabilirmi?
ta1fun Orjinal Mesajı Yazan: serkann evet ikinci resimdeki alttakini sölemiştim bnde önce bunu görmüştüm
muzzy..! hepsi fake tasarım şu anda gizli tutuluyor. 1.cisi de bizim portable müzşksetine bensio:D:D:D Hayvan gibi bişi bu yaw.