Çok dandik bi yama o sakın indirme şimdi turksportal.net in bi çalışması var. hatta anket yapıyorlar %100 mü cıkaralım yoksa versiyon olarak mı cıkaralım diye bence herkes bu çalışmayı desteklemeli.Bilgi Almak İster Ve oylamak istersen:
http://forum.turksportal.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2462
Tabi bu konu şimdi kesin silinir(Hani Sözde Forumlarda Herkes Özgürce Görüş, dilek, istek, şikayet belirtiyor). Yalnız ben burdan scn yöneticilerine sesleniyorum. Neden hiçbir açıklama yapılmıyor? Neden sürekli bu konuyla ilgili açılan konular siliniyor. Daha önce 2004 senesi içersinde (yanlış hatırlamıyorsam) bir resmi açıklama yapılmıştı:
Yazı Adresi:
http://forum.turksportal.net/phpBB2/viewtopic.php?p=28436#28436
Yazım Tarihi: Salı Arl 21, 2004 2:18 am
Yazar:ABOOO
Arkadaşlar SoccerCenter grubu ile beraber bir şekilde resmen çalışmayı başlatmış olduk.
Ciddi anlamda bir çalışma olacağını söyleyebilirim.Bu yüzden herhangi bir tarih veremiyoruz maalesef.Çıktığı zaman %100 Türkçe olarak kullanılabilir bir halde olacaktır.
Ancak herhangi bir şekilde projenin tamamlanaması durumunda iki grup da herhangi bir sorumluluk almayacaktır.Projenin iptali durumunda herhangi bir eleştiriyi de kabul etmeyeceğimizi baştan belirtmek isteriz.
Ayrıca SCN Forumları'nda da proje hakkında aynı şekilde bilgiler verilmişir.
Desteklerini esirgemeyen herkese teşekkürler.İyi oyunlar...
Bütün Scn Yetkililerinden Cevap Bekliyorum!.