cihanpgs Arkadaşlar gol attıktan sonra tekrarını seyreden işte bu görüntüyü yakaladım serkan kardeş saolsun bana upload etti...bende yayınlıyorum işte link SADECE TIKLAMANIZ YETERLİ.... ...TIKLADIĞINIZ ANDA RESİM AÇILACAKTIR...
lawyer_06 :cokkomik: Yaf valla çok komik. bazen bu oyun bir mucizemi diye düşünüyom valla.Öyle güzel şeylere rastlıyorsunuzki hakkaten . Başka hiçbir oyunda bulamazsınız.Bu arada CİHANPGS dostum senin kullandığın yama hangisi yaw.Herbişey var içinde anladığım kadarıyla.
BL@cKEaGLe evet ynısını bende yaptım böle koluna girdi drogba a.cole un.ben cektim ama silindi.ama 2.oyuncuyu yapamadım....:)))))))))))))
cihanpgs Bana bunu bi arkadaş öğretti resim koymayı benimde aklımdaydı ztn...kullandığım yama grand pacth..ama ben gs resimleri indirdimiştim o yüzden reklam panoları filan öyle...eğer sizde varsa sizde yapın komik resimleri... :cokkomik:
yavru kartal Mazluuuummm.Mazlum'u getirin bana hesabı olmuş.Adamı genç yaşında harcamaya götürüyolar.Gerçekten çoook komikkkk.... :drooling: :drooling: :drooling: