Arkadaşlar bilgisayarım çok yavaşladı....Bilgisayar ilk açıldığı ( hoşgeldiniz yazısından sonra) anda bile kendine gelmesi 5dk alıyor...Msconfig-Başlangıçtada işaretli olan herşeyi kaldırdığım halde bile açılması çok zaman alıyor...Kendine geldikten sonrada çok hızlı olduğu söylenemez...Ad-aware ile tarattım yine yavaş....Şuan sistemde norton 2005 kurulu ..Onla bi ilgisi olabilirmi ??? Ama onuda otomatik başlatmıyorum yani çalışır durumda değil ....Eğer norton la ilgili derseniz onun yerine sistemi yormayacak bi program adı verirseniz sevinirim...
Windows XP-Pro kullanıyorum......
( Lütfen cevap olarak Format demeyin )