Mc.Speedy GALATASARAY IN İKİ TANE ORJİNAL GOL SESİNİ YAPTIM BİRİ UZUN BİRİ KISA UMARIM BEĞENİRSİNİZ.....??? BY HASAN SAS (11) İŞTE LİNKLER ::::: http://rapidshare.de/files/986137/GOL_SONRASI_GS_MARSI.rar.html http://rapidshare.de/files/986176/GOL_SONRASI_GS_MARSI_1.rar.html BUYRUN GÜLE GÜLE KULLANIN............. :gol: :baterist: :elsalla: :nono:
Mc.Speedy İKİSİ DE AYNI MÜZİK FAKAT 1. Sİ PES 4 E UYARLADIĞIM 2.İSE GS MAÇLARINDA ORJİNAL OLARAK ÇALAN YANİ GOL ATTILDIKTAN SONRA TAM DK OLARAK ÇALAN 1 DK FELAN DOSYA BOYUTUNU ATTIRMANIZ LAZIM FAKAT İÇİNDE HEPSİ YAZIYOR.... KOLAY GELSİN........