Yararlı bir oyuncu ama asla takımının ilk opsiyonu olamıyacak kariyeri boyunca hatta 3 fln anca şutunu geliştirdii takdirde bir yerlere gelebilir veya baya bi hızlanırsa wade örneğindeki gibi.Ama bu adam kariyeri boyunca hiç bi zmn 20 pts ortalaması tutturamas.Bu arada td ı için tebrikler