Arkadaşlar Biraz Önce Bir Mail Geldi Ve Sizinle Paylaşmak İstedim
"Lütfen herkese yollayın;
Türk bayrağına yapılan saldırıları şiddetle kınıyoruz. Ve bunu belirtmek için nickimizin basına yıldız koyuyoruz. Sizde bize destek verin ve herkese yollayın!"
Ben koydum koyup koymamak size kalmış.Sonuna Kadar Arkasındayım!!