WONT Galatasaray 2GK Forma.... Special Thanks: Bu formanın yapımında DiMuratti'nin çizgi grafiği kullanılmıştır...
WONT Orjinal Mesajı Yazan: RaiNSpoT bu ne yav ??avea logosu yanlis gs logosundaki beyaz leke ii gözükmüyo Doğrudur hiç bir b..'a benzemiyo. Zaten biz ne anlarız ki formadan. Zaten forma yaparken çizim önemli değil. Bir forma için sırf logo önemli. Haklısınız tebrikler :applause:
WONT Orjinal Mesajı Yazan: RaiNSpoT cizim zaten DiMurattinin senin cizimin olsa tamam sadece yandaki beyaz cizfiler senin Aynı lafları tekrarlatma bana söyledik işte bir b..!a benzemiyo