arkadaşlar bu oyunu bilgisayarıma sorunsuz bir şekilde kurdum.sonra oyun logosuna tıkladığımda hackshi..... diye mavi ekran açılıyor.yarısına kadar falan dolduktan sonra kapanıyor ve çok küçük bir pencere açılıyor ve üzerinde sadece tamam yazıyor.tıkladığımda o pencerede kapanıyor ve oyun açılmıyor.ekran kartım:geforce fx5200 128mb dirext9.0 bi yardım ederseniz sevinirim.şimdiden çok teşekkürler!!!!!!