Orjinal Mesajı Yazan: patex
Orjinal Mesajı Yazan: militan
olimpia da lvl 38 im kasarmisin saka_onur
bide bill almıştım 1 m e sora billi yaktım silahsiz kaldım olimpiadada silah vercek varmı bana:D
önceden söleseydin glave verirdim ama sattım :(
hadi beee
(çaktırmayın lvl 38 le glave bile kullanamıyom:D)
39 olmama %10 kaldı:D
edanada hala bana mirage verebbilecek baba yiğit aranıyo
bbi mirage ın lafı mı olur arkadaşlar:)