yoo hata yok hep öyle oldu..
bak sen diyelim ares'de oynuyorsun ilk önce olympia 3'e gir ordan çok az oyna, sonra exit butonuna basaraktan select charecter dediktehn sonra olympia'da character seçebilecen menü açılıyor ordan back de ve ordan istediğin server'a hiç sorun yaşamadan girebilecen.. ama DC yiyebilirsin..
iyi oyunlar..
buarada EDANAda açtım yeni charecter tavsiye ederim öyle lvl'ı fazla yüksk karekter yok..;) en iyilerden sen olabilirsn yani:D:D:D