yaw buraya 3-4 tane konu acmisim 2 tanesi ayni ilkin anlayamadigim bir sebepten dolayi hem tasindi hemde kilitlendi neyse olabilir.ben konu basligiyla ilgili bir konu aciyorum ve sen arkadasim elestiriyosun bunu begenmemis olabilirsin ama iste ayni konudan kac tane acacaksin boyle hesap sorarmis gibi.forum kurallarina uyarak istedigim kadar konu acma hakkim varsa gerisi seni ilgilendirmez